top of page

CCI Kidz

Público·77 miembros

[Streamen**] Nederland Engeland kijken live 26 september 2023

Nederland U-17. Engeland U-17. ViX. 1. 4. 11:00. FT. Servië U-17. Italië U-17. ViX. 2. 0. ADVERTISEMENTS. Mei 23, 2023. 06:00. Frankrijk U-17. Portugal U-17.

Als je problemen ondervindt met trillen/bewegen van de video, raden wij je aan om de bewegingsinstelling van je tv uit te schakelen. Deze instelling kan een andere naam hebben, afhankelijk van de fabrikant van je tv. Enkele voorbeelden van de bewegingsinstelling zijn Auto Motion Plus, Tru Motion, MotionFlow, Cinemotion en Motion Picture. Neem contact met ons op als je nog steeds problemen ondervindt. 11) Welke apparaten worden ondersteund en waarom kan ik geen live sport meer zien op mijn mobiele apparaat met iOS of Android? Live sport wordt ondersteund op Amazon-apparaten, zoals Fire TV en Fire Tablet, in webbrowsers en op meer dan 650 verbonden apparaten via de Prime Video-app, waaronder compatibele gameconsoles (PS3, PS4, PS5, Xbox One), settopboxen en mediaspelers (zoals Google Chromecast, BT TV, Sky Q, NOW TV, TalkTalk TV, Virgin TV, Roku en Apple TV), smart-tv's, blu-rayspelers, tablets en mobiele telefoons met iOS of Android. Je kunt ook naar je Prime Video-app (of de Amazon-homepage) gaan en zoeken naar ‘rugby’. 5) Worden alle wedstrijden voorzien van commentaar? Ja. Er is volledig commentaar op elke wedstrijd. Daarnaast kunnen onze klanten uit Wales de wedstrijden van het team uit Wales bekijken in het Welsh. Er is ook een alternatieve, natuurlijke optie beschikbaar met Stadium Atmos via de audio-instellingen waarmee je de live uitzending kunt aanpassen. Android-gebruikers: Open de Google Play Store-app, zoek 'Prime Video', tik op 'Bijwerken'. iOS-gebruikers: Open de App Store, zoek 'Prime Video' en tik op 'Bijwerken'. 12) Kan ik terugspoelen, pauzeren en vooruitspoelen op mijn apparaat? Terugspoelen, pauzeren en vooruitspoelen zijn beschikbaar op Android/iOS Mobile, Web (Chrome, Firefox, Edge), Fire TV, Apple TV (3e generatie) en bepaalde smart-tv's. Gebruik de afspeelknoppen Vanaf het begin bekijken op de productpagina of in de speler om vanaf het begin te bekijken. Eurosport: Sportnieuws, live streaming en resultaten Eurosport is dé bron voor sportnieuws, on-demand video's, commentaar en hoogtepunten: allemaal op één plek. Geniet van het kijken naar je favoriete live ... 13) Hoe kan ik ondertiteling in- of uitschakelen? Je kunt ondertiteling in- of uitschakelen door het 'CC'-pictogram te selecteren in de afspeelbediening. Op sommige apparaten ziet het ondertitelpictogram eruit als een dialoogvenster, maar het kan ook als menuoptie worden weergegeven onder 'Ondertiteling' op de productpagina van de video. 14) Hoe kan ik mijn Fire TV Stick-apps bijwerken? Je kunt je apps automatisch bijwerken door deze instructies te volgen: 1. Ga naar Instellingen en selecteer Toepassingen. 2. Ga naar de Appstore. 3. Stel de optie in op Ja om toepassingen automatisch te laten bijwerken. 7) Ik krijg een locatiefout wanneer ik probeer te kijken. Autumn Nations Series is beschikbaar voor klanten in het VK en Ierland. We hebben geen uitzendrechten voor andere gebieden. Ierse klanten hebben toegang tot de stream als ze binnen de Europese Unie zijn. Alle andere internationale locaties worden niet ondersteund. Prime Video ondersteunt niet het streamen van content via een Virtual Private Network (VPN) of proxy-verbinding. Als je Prime Video wilt bekijken, moet je deze services uitschakelen op je apparaat of overschakelen naar een andere beschikbare verbinding. KPN TV: Start NOS Voetbal Nations League Nederland - Engeland. Uitgelichte wedstrijden. NPO Rock City: The Life We Live. Rock City: The Life We Live. Un Petit Frère. Un ... De volgende apparaten ondersteunen geen live streaming op Prime Video, waardoor je dit niet kunt bekijken: LG Hawaii-tv: bepaalde LG-tv's uit 2015 en eerder Sony Bravia-tv: bepaalde Bravia-tv's uit 2015 en eerder Sony Bravia blu-rayspeler Roku: Roku-apparaten uit 2014 en eerder (met uitzondering van Roku 3, die wordt ondersteund) Xbox 360-gameconsole Nintendo Wii- en Wii U-gameconsole Als je geen live sport ziet op je apparaat, werk je de app bij naar de nieuwste versie. UEFA Europees Kampioenschap Onder 17 Nederland U-17. Engeland U-17. ViX. 1. 4. 11:00. FT. Servië U-17. Italië U-17. ViX. 2. 0. ADVERTISEMENTS. Mei 23, 2023. 06:00. Frankrijk U-17. Portugal U-17.

Acerca de

¡Te damos la bienvenida al grupo de CCI Kidz! Puedes conecta...
selection.png
bottom of page